Megérte a Tv2-nek a PRO4-re áthelyezni a mérkőzést hiszen eddigi legmagasabb nézettségi eredményét ért el a Tv2 férfi csatornája. A döntők döntőjének monaco-i közvetítését az éppen tévét néző 18-49-es kereskedelmi célcsoport 1.42%-a követte figyelemmel, ami a TV2 Csoport csatornájának eddigi legkiemelkedőbb eredményét jelenti. A közvetítés két órájában ráadásul tízszer annyian nézték a PRO4-et, mint egy átlagos péntek estén, ugyanebben az időszakban.
A csatorna szűkebb célközönségénél, a 25-39-es férfi nézőknél a siker még kézzelfoghatóbb: e csoportban a közönségarány 2,61%-os volt, szemben a PRO4-hez képest kétszeres lefedettséggel rendelkező DigiSporttal, ahol ennek a mérkőzésnek a közvetítése csupán 1,45%-ot a vizsgált célcsoportban.
A Sorozat extrát már a Facebookon is megtalálja, klikkeljen ide, lájkoljon minket!
Vélemények